tirsdag 24. august 2010

Nok et PR-stunt

10 kommentarer:

  1. Hahaha flaut for dæm :P
    - Samen

    SvarSlett
  2. De burde nok sjekke bilene først! :S JK

    SvarSlett
  3. rofllol fra Da9 :D

    SvarSlett
  4. Jeg synes uansett at en ikke skal stole blindt på sikkerhet i bil, en skal ikke kjøre som en tankeløs tulling, og regne med at sikkerheten skal redde deg i nødsituasjoner. Synd for Volvo denne flausen, men jeg tror de klarer å heve seg over det :)

    Nils Audun

    SvarSlett
  5. Enig med Nils Audun over i at sånne løsninger på bil virker litt for sløvt. Når man først kjører bil så skal man jo være våken og oppmerksom.
    Dersom jeg hadde hatt sånne bremsegreier på bilen min, i tillegg til cruisekontroll og automatgir, så hadde jeg garantert sovnet bak rattet.

    SvarSlett
  6. Med tanke på at eg e livredd alt så hette tanken på å kjøra bil, hadde det vore betryggande å veta at eg hadde hatt bremseting og tang på bilen, men det nytte lite om eg kje kan kjøra! (Nåke eg absolutt ikkje kan, elle ivertfall ikkje tør)

    Alt di gjere med bilane hjelpe lite spøre du meg...

    SvarSlett