tirsdag 24. august 2010

Pris

Ikea satser på pris fremfor noe annet.

10 kommentarer:

  1. Jeg synes det er bra at Ikea har så rimelige alternativer :)

    Nils Audun

    SvarSlett
  2. flotte greier! JK

    SvarSlett
  3. Meget bra priser på ikea.
    Hadde et lignende bord som varte en god stund, men nå i sommer så falt benet av.

    ~GAD

    SvarSlett
  4. d like vi :)kæm vil væl ikke gøre kupp?

    SvarSlett
  5. HappyFace hilsen Da9 :D

    SvarSlett
  6. Genialt at de utnytter stordriftsfordelen med å effektivisere produksjonskjeden.
    Vi har jo lært at mellomlagring og de forskjellige mellomleddene er dyre, så grunnen til at de kan sette ned prisene så mye er nok fordi de sender varene direkte fra fabrikkene til varehusene.
    Sånn ellers synes jeg at de selvbetjente kassene er et skritt i feil retning når det kommer til servicen.

    SvarSlett
  7. Eg e positivt innstilt te Ikea. Det e bra at det finnes rimelige alternativ.

    - HV

    SvarSlett
  8. Ikea er et supert tilbud for de som ikke har lyst, eller anledning til å bruke mye penger på hus og hjem, men vil ha en relativt god standard og et stilig hjem likevel. Dessuten ble jeg meget glad da jeg leste at de kjempet i mot barnearbeid ol.

    SvarSlett
  9. Eg vil te Ikea!! Eg vil kjøpa ting så e billigare der enn her hima! Der e min meining om saken
    (BTW; überbra at dei kje bruka barnearbeid!=D )

    SvarSlett
  10. Ikea er enkelt og billig og flott, veldig funksjonelt og bra. Ikea FTW

    Essi

    SvarSlett