Først stod en artikkel på trykk, der det ble hevdet at de små byggsentrene fikk lide pga etableringen av de nye store byggsentrene. Dette fikk Bjarte til å kontakte avisene og imøtekomme denne påstanden. Dermed fikk han mye oppmerksomhet og positiv blest i de største avisene i regionen.
Fantastisk god PR, med en reklameverdi som overgår de fleste reklamekampanjer.
Les artikkelen fra Rogalands Avis, og kommenter innholdet.
http://www.rogalandsavis.no/bydelssider/tasta/article5212703.ece
Genialt!
SvarSlettSKE
Heldig han som får så god reklame.
SvarSlettHV
SvarSlettJaudå... Va kje domt det! "All publisitet er god publisitet" e visst nåken gongår sant=P
SvarSlettDet er tydelig at god service er et av nøkkelordene for å lykkes i en sånn bedrift :)
SvarSlettTasta byggsenter var et av de bedriftsbesøkene vi fikk mest ut av i fjor! Gøy at de får god PR.
morsotm når media endeli kan brukes til nåt nøtti :P
SvarSlettEli B
Da9 va her ;)
SvarSlettKjempebra PR! :)
SvarSlettNils Audun
Heilt FANTASTISK!
SvarSlettE . A . G